العين الاخبارية
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

لواء مخابرات عامة : عبد الناصر ما كانش يعرف القرآن ! عبد الناصر يقول لهيكل في التليفون هو ( هو فيه حاجة اسمها صيام ؟ أنا بس قدام الولاد ما باكلش ولا اشرب ) ..

لواء مخابرات عامة : عبد الناصر ما كانش يعرف القرآن !  عبد الناصر يقول لهيكل في التليفون هو ( هو فيه حاجة اسمها صيام ؟ أنا بس قدام الولاد ما باكلش ولا اشرب ) ..  Empty لواء مخابرات عامة : عبد الناصر ما كانش يعرف القرآن ! عبد الناصر يقول لهيكل في التليفون هو ( هو فيه حاجة اسمها صيام ؟ أنا بس قدام الولاد ما باكلش ولا اشرب ) ..

مُساهمة من طرف Admin الإثنين سبتمبر 29, 2014 5:36 pm

وكان يقول لهيكل عندما ساله انت صايم يا ريس قالو ايه يا هيكل هو فيه حاجة اسمها صيام انا بس ما باكلش قدام الاولاد

في مذكرات و, شهادة حسن التهامي ضابط المخابرات السابق وزميل عبد الناصر المقرب في تنظيم الضباط الاحرار, من كتاب عبد الناصر ولعبة الأمم والتي قال فيها ان المقبور عبد الناصر كان يسخر من ذات الله قبل هلاكه بثلاثة أشهر .. وقال بالحرف : ( إنت عامل نفسك زي اللي بتقولي عليه معرفش إيه من لا ينسى ) .. يقول التهامي فلم أصدق ما سمعت وقلت أستغفر الله .. لا حول ولا قوة إلا بالله .. أنت تقصد الحق جل جلاله ، جل من لا يسهو .. فأعاد قوله : ( أنا عارف بتاعكم اللي بتقولوا عليه معرفش إيه من لا يسهو ، ومن لا يخطئ ، وإنت عامل نفسك زيّهْ ) !

طبعا الكثيرين كذبوا الشهادة المكتوبة لضابط المخابرات السابق, يا ريت بقى اللي صنعوا من المقبور عبد الناصر صنم يعرفوا حقيقته, انه كان شخص ملحد يعادي الله ولا يؤمن به ودي هدية لابو حمالات اللي بيقول ان عبد الناصر جمع القرآن .. اهو لواء مخابرات زيكم ومن سنكم

شيررررررررررررر بقى في كل حتة عشان عبيد الصنم عبد الناصر يعرفوا ان المقبور كان ملحد وبشهادة لواء في المخابرات العامة اللي هما بيصدقوها !

Admin
Admin

المساهمات : 170

https://alain.arabepro.com

- مواضيع مماثلة